Analiza kakovosti storitve in konkurenčnosti JPP ter predlogi možnih izboljšav (ŠTUDIJA)

Namen tega izročka je analizirati kakovost storitve in konkurenčnost JPP v Sloveniji in podati predloge izboljšav, ki bi pripomogle k njegovi večji uporabi. Kakovost storitve JPP smo ekspertno ocenili z vidika 15 izbranih prvin, in sicer ločeno za avtobusni in železniški medkrajevni promet. Kakovosti storitve v splošnem ne moremo označiti za zadovoljivo; pri tem je stanje v železniškem prometu, zlasti po zaslugi številnih izboljšav v zadnjih letih, boljše kot v avtobusnem, kjer sta najbolj kritični prvini (ne)opremljenost postajališč in slaba dostopnost informacij. V analizi konkurenčnosti smo se osredotočili na časovno konkurenčnost: primerjali smo potovalne čase med JPP in osebnimi avtomobili med občinskimi središči, pri čemer smo podrobneje obravnavali železniške povezave. Ugotovili smo, da je vlak časovno konkurenčen zlasti na krajših razdaljah in v času cestnoprometnih konic. Obenem smo prepoznali avtobusne linije z največjim številom potencialnih potnikov, kjer alternativna železniška povezava ni na voljo. V sklepnem poglavju smo podali nekaj ključnih priporočil za izboljšave sistema. Nadaljujte z branjem ...

Datoteka: “SPTM”

Predogled

Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.

Format:
HTML
Preverjanje kakovosti:
  • Zaznani format: HTML
  • Zadnji pregled: 09/10/2025
Naslov URL https://www.sptm.si/
Datum posodobitve Ni podatka
Scraper url Ni podatka
Scraped Ni podatka