Učna analitika kombiniranega učenja v visokem šolstvu, 2019

Kombinirano učenje, ki predstavlja preplet tradicionalnega poučevanja v predavalnici z izvedbo v spletnem okolju, postaja vse prisotno tudi v visokem šolstvu. Sistemi za upravljanje učenja, v katerem se odvija e-učenje, shranjujejo vsako interakcijo študenta s sistemom v dnevniških datotekah. Hkrati s temi podatki se o študentu vodijo različne zbirke izobraževalnih podatkov v elektronski obliki in tudi ankete so vse pogosteje implementirane v spletnem okolju. Analiziranje in rudarjenje izobraževalnih podatkov zbranih v različnih podatkovnih zbirkah z namenom razumeti proces učenja in izluščiti informacije, ki bi pomagale pri tehtnih odločitvah za izboljšanje izobraževalnega procesa, predstavlja znanstveno področje poimenovano učna analitika. Namen raziskave na področju izobraževalnih podatkov je bilo izboljšati razumevanje procesa učenja v kombiniranem učenju v visokošolskem izobraževanju s ciljem opredeliti faktorje, ki pomembno vplivajo na delo študenta v spletni učilnici, in med aktivnostmi določiti tiste, ki jih lahko povežemo s končno uspešnostjo. V empiričnem delu sta predstavljena dva pogosta pristopa učne analitike opravljena s prosto dostopnimi programskimi orodji, pri čemer izračuni temeljijo na raznovrstnih podatkovnih zbirkah študentov Fakultete za upravo. Z rudarjenjem izobraževalnih podatkov smo raziskali napovedno uspešnost različnih modelov napovedovanja končne uspešnosti študenta na osnovi njegove aktivnosti v spletni učilnici ter predispozicij (učni pristop, predhodna uspešnost). Nadaljujte z branjem ...

Podatkovni viri (1)

xml
Učna analitika kombiniranega učenja v visokem šolstvu, 2019 [Podatkovna datoteka]

Dodatne povezave (4)

pdf
AKU19 - Združen vprašalnik za učence in učitelje [Vprašalnik]
html
Kako do podatkov ADP
html
Izvorni metapodatki
XML
Zapis zunanjega zajema

Dodatne informacije

Dodano na OPSI 11. 06. 2024
Posodobljeno na OPSI 24. 06. 2024
Ključne besede DOSEŽEK, RAČUNALNIŠKA PISMENOST, RAČUNALNIŠKO IZOBRAŽEVANJE, UČENJE, UČENJE NA DALJAVO, kombinirano učenje, uspešnost, učna analitika, učna uspešnost
Področje Izobraževanje, kultura in šport
Jezik podatkovne zbirke Slovenščina
Dostopnost podatkov Na voljo je spletni vpogled v podatke
Licenca, pod katero je objavljena zbirka odprtih podatkov Posebni pogoji ponovne uporabe
Posebni pogoji glede ponovne uporabe podatkov Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika. Arhiv družboslovnih poda tkov Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv. Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil. Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Posebni pogoji glede cene ponovne uporabe podatkov Ni podatka
Pravna podlaga - brez SOP številke Ni podatka
Pravna podlaga - SOP številka Ni podatka
Pravna podlaga - nazivi Ni podatka
URL zunanjega zajema https://www.adp.fdv.uni-lj.si/media/raziskave/opisi/
Datum zunanjega zajema 24/06/2024 23:02
Datum metapodatkov Ni podatka
GUID zunanjega zajema aku19
Geografsko območje Slovenija
Časovno obdobje 1. 10. 2018 - 31. 5. 2019

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Da preprečimo neželene komentarje, vas prosimo, da izpolnete obrazec ReCAPTCHA s tem, da obkljukate prikazano polje.