IME OBJAVITELJA:
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA DRUŽBENE VEDE
DATUM (sistemski):
21. 11. 2024
0 ogledov
0
Učna analitika kombiniranega učenja v visokem šolstvu, 2019
Kombinirano učenje, ki predstavlja preplet tradicionalnega poučevanja v predavalnici z izvedbo v spletnem okolju, postaja vse prisotno tudi v visokem šolstvu.
Sistemi za upravljanje učenja, v katerem se odvija e-učenje, shranjujejo vsako interakcijo študenta s sistemom v dnevniških datotekah.
Hkrati s temi podatki se o študentu vodijo različne zbirke izobraževalnih podatkov v elektronski obliki in tudi ankete so vse pogosteje implementirane v spletnem okolju.
Analiziranje in rudarjenje izobraževalnih podatkov zbranih v različnih podatkovnih zbirkah z namenom razumeti proces učenja in izluščiti informacije, ki bi pomagale pri tehtnih
odločitvah za izboljšanje izobraževalnega procesa, predstavlja znanstveno področje poimenovano učna analitika. Namen raziskave na področju izobraževalnih podatkov je bilo izboljšati
razumevanje procesa učenja v kombiniranem učenju v visokošolskem izobraževanju s ciljem opredeliti faktorje, ki pomembno vplivajo na delo študenta v spletni učilnici, in med aktivnostmi
določiti tiste, ki jih lahko povežemo s končno uspešnostjo. V empiričnem delu sta predstavljena dva pogosta pristopa učne analitike opravljena s prosto dostopnimi programskimi orodji,
pri čemer izračuni temeljijo na raznovrstnih podatkovnih zbirkah študentov Fakultete za upravo. Z rudarjenjem izobraževalnih podatkov smo raziskali napovedno uspešnost različnih modelov
napovedovanja končne uspešnosti študenta na osnovi njegove aktivnosti v spletni učilnici ter predispozicij (učni pristop, predhodna uspešnost). Nadaljujte z branjem ...
Podatkovni viri (1)
xml
Učna analitika kombiniranega učenja v visokem šolstvu, 2019 [Podatkovna datoteka]
Dodatne povezave (4)
pdf
AKU19 - Združen vprašalnik za učence in učitelje [Vprašalnik]
XML
Zapis zunanjega zajema
Dodatne informacije
Dodano na OPSI | 11. 06. 2024 |
---|---|
Posodobljeno na OPSI | 21. 11. 2024 |
Ključne besede | DOSEŽEK, RAČUNALNIŠKA PISMENOST, RAČUNALNIŠKO IZOBRAŽEVANJE, UČENJE, UČENJE NA DALJAVO, kombinirano učenje, uspešnost, učna analitika, učna uspešnost |
Področje | Izobraževanje, kultura in šport |
Jezik podatkovne zbirke | Slovenščina |
Dostopnost podatkov | Na voljo je spletni vpogled v podatke |
Licenca, pod katero je objavljena zbirka odprtih podatkov | Posebni pogoji ponovne uporabe |
Posebni pogoji glede ponovne uporabe podatkov | Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika. Arhiv družboslovnih poda tkov Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv. Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil. Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv. |
Posebni pogoji glede cene ponovne uporabe podatkov | Ni podatka |
Pravna podlaga - brez SOP številke | Ni podatka |
Pravna podlaga - SOP številka | Ni podatka |
Pravna podlaga - nazivi | Ni podatka |
URL zunanjega zajema | https://www.adp.fdv.uni-lj.si/media/raziskave/opisi/ |
Datum zunanjega zajema | 21/11/2024 00:02 |
Datum metapodatkov | Ni podatka |
GUID zunanjega zajema | aku19 |
Geografsko območje | Slovenija |
Časovno obdobje | 1. 10. 2018 - 31. 5. 2019 |
Komentarji (0)