Anketa o porabniških stereotipih glede blagovnih znamk, 2019

Raziskava je bila izvedena v okviru mednarodnega raziskovalnega projekta "Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe", katerega namen je proučiti, kako različne vrste porabniških stereotipov v zvezi z blagovnimi znamkami (država izvora, tipični kupci znamke, znamka sama) vplivajo na nakupno vedenje porabnikov. Stereotipe, skladno z modelom vsebine stereotipov (angl. Stereotype content model), opredelimo kot zaznave topline in kompetentnosti objekta (znamke, kupca, države). Skladno z obstoječimi raziskavami, ki so posamezne vrste stereotipov obravnavale v izolaciji, predvidevamo, da imajo vsi trije porabniški stereotipi vpliv na stališča in namere porabnikov. Zato je bil namen te raziskave izmeriti vse tri stereotipe, stališča in nakupne namere porabnikov glede različnih blagovnih znamk. To nam omogoča preverbo alternativnih teoretičnih modelov o povezavah med tremi stereotipi in njihovem vplivu na stališča in nakupne namere porabnikov. Nadaljujte z branjem ...

Podatkovni viri (1)

txt
Survey about consumer stereotypes about brands, 2019 [Podatkovna datoteka]

Dodatne povezave (4)

pdf
APSBZ19 - Survey about brand attitudes [Vprašalnik]
html
Kako do podatkov ADP
html
Izvorni metapodatki
XML
Zapis zunanjega zajema

Dodatne informacije

Dodano na OPSI 13. 12. 2022
Posodobljeno na OPSI 17. 02. 2025
Ključne besede BLAGOVNA ZNAMKA, POTROŠNIK, država izvora, model vsebine stereotipov, porabniški stereotipi, tipični kupec blagovne znamke, toplina in kompetentnost
Področje Gospodarstvo
Jezik podatkovne zbirke Slovenščina
Dostopnost podatkov Na voljo je spletni vpogled v podatke
Licenca, pod katero je objavljena zbirka odprtih podatkov Priznanje avtorstva (CC BY 4.0)
Posebni pogoji glede ponovne uporabe podatkov Podatki in dokumentacija so na voljo pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika. Arhiv družboslovnih podatkov Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv. Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil. Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Posebni pogoji glede cene ponovne uporabe podatkov Ni podatka
Pravna podlaga - brez SOP številke Ni podatka
Pravna podlaga - SOP številka Ni podatka
Pravna podlaga - nazivi Ni podatka
URL zunanjega zajema https://www.adp.fdv.uni-lj.si/media/raziskave/opisi/
Datum zunanjega zajema 17/02/2025 00:02
Datum metapodatkov Ni podatka
GUID zunanjega zajema apsbz19
Geografsko območje Združeno kraljestvo

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Da preprečimo neželene komentarje, vas prosimo, da izpolnete obrazec ReCAPTCHA s tem, da obkljukate prikazano polje.