IME OBJAVITELJA:
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA DRUŽBENE VEDE
DATUM (sistemski):
28. 12. 2025
0 ogledov
0
Anketa o ugledu korporativnih blagovnih znamk, 2019
Raziskava je bila izvedena v okviru mednarodnega raziskovalnega projekta "Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe",
katerega namen je proučiti, kako različne vrste porabniških stereotipov v zvezi z blagovnimi znamkami (država izvora, tipični kupci znamke, znamka sama) vplivajo na nakupno vedenje
porabnikov. Stereotipe, skladno z modelom vsebine stereotipov (angl. Stereotype content model), opredelimo kot zaznave topline in kompetentnosti objekta (znamke, kupca, države).
Raziskava se osredotoča na porabniške stereotipe v zvezi s korporativno blagovno znamko in poskuša odgovoriti na vprašanje, kako dimenzije korporativnega ugleda (naravnanost h kupcem,
dober delodajalec, družbeno in okoljsko odgovorno podjetje, kakovost izdelkov in storitev ter finančno močno in zanesljivo podjetje) vplivajo na zaznave topline oziroma kompetentnosti.
Dodatno je cilj raziskave tudi preveriti, kako zaznave topline in kompetentnosti prenašajo (mediacija) vplive dimenzij korporativnega ugleda na zaupanje potrošnika do korporativne
znamke. Za potrebe preverjanja konceptualnega modela je bilo izbranih sedem znamk (Amazon, American Airlines, Bank of America, Honda, Nestle, Papa John's in T-Mobile), ki so prisotne na ameriškem
trgu, prihajajo iz različnih panog in imajo različne stopnje korporativnega ugleda glede na lestvice korporativnega ugleda (to so RepTrak, Reputation Quotient). Vsakemu respondentu je bila naključno
dodeljena samo ena znamka, za katero so bile opravljene meritve konstruktov. Vsi konstrukti v vprašalniku so bili merjeni z uveljavljenimi merskimi lestvicami. Nadaljujte z branjem ...
Datoteka: “Warmth and competence matter!: but how do they come about? Prispevek na konferenci (AMA Winter Academic Conference, 2020)”
Predogled
Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.
| Format: |
HTML
|
| Preverjanje kakovosti: |
Pri pregledu datoteke je prišlo do napake
|
| Naslov URL | https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/25588710 |
| Datum posodobitve | Ni podatka |
| Scraper url | Ni podatka |
| Scraped | Ni podatka |