Anketa o opravljanju osebne asistence v času covid-19, 2020

Cilj raziskave je bil zbrati podatke o razmerah pri delu osebnih asistentov med epidemijo COVID-19. Delovni proces osebnih asistentov je namreč individualiziran, saj poteka na domu uporabnika, hkrati pa je odvisen od potreb posameznega uporabnika. Država storitev osebne asistence financira že skoraj dve desetletji, a je področje zakonodajno urejeno šele od začetka leta 2019. Uveljavitev zakonodaje je razširila dostop do osebne asistence, s tem pa se močno povečalo število zaposlenih osebnih asistentov. Zaradi narave dela se pogosto pojavljajo tako konflikti z uporabniki storitve kot z izvajalci (formalnimi delodajalci); v začetku leta 2020 je prišlo tudi do sindikalizacije osebnih asistentov (Sindikat osebne asistence). Cilj raziskave je bil preveriti, ali so se v času epidemije pritiski in konflikti povečali, ter pridobiti informacije o zaščitni opremi in ukrepih, ki so jih zagotovili izvajalci ali ministrstvo. Nadaljujte z branjem ...

Datoteka: “DOA20 - ANKETA DOA O DELU V ČASU KORONAVIRUSA [Vprašalnik]”

Predogled

Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.

Format:
PDF
Preverjanje kakovosti:
Pri pregledu datoteke je prišlo do napake
  • Download error
  • Server reported status error: 502 Connection reset by peer
  • Zadnji pregled: 05/12/2025
Naslov URL http://www.adp.fdv.uni-lj.si/podatki/doa20/doa20_vp1_sl_v1_r1.pdf
Datum posodobitve Ni podatka
Scraper url Ni podatka
Scraped Ni podatka