Eksperiment o korporativnem ugledu, porabniških stereotipih in zaupanju, 2019

Raziskava je bila izvedena v okviru mednarodnega raziskovalnega projekta "Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe", katerega namen je proučiti, kako različne vrste porabniških stereotipov v zvezi z blagovnimi znamkami (država izvora, tipični kupci znamke, znamka sama) vplivajo na nakupno vedenje porabnikov. Stereotipe, skladno z modelom vsebine stereotipov (angl. Stereotype content model) opredelimo kot zaznave topline in kompetentnosti objekta (znamke, kupca, države). Ta eksperiment se osredotoča na porabniške stereotipe v zvezi s korporativno blagovno znamko in poskuša odgovoriti na vprašanje, kako dimenzije korporativnega ugleda (naravnanost k odjemalcem, dober delodajalec, družbeno in okoljsko odgovorno podjetje, kakovost izdelkov in storitev ter finančno močno in zanesljivo podjetje) vplivajo na zaznave topline oziroma kompetentnosti. Poleg tega pa je cilj raziskave tudi preveriti, kako zaznave topline in kompetentnosti prenašajo (mediacija) vplive dimenzij korporativnega ugleda na zaupanje porabnika do korporativne znamke. Za potrebe preverjanja konceptualnega modela je bil oblikovan eksperiment, pri katerem so raziskovalci manipulirali informacije v predstavitvi namišljenega telekomunikacijskega podjetja. Manipulacija informacij se je nanašala na posamezne dimenzije korporativnega ugleda. Kontrolni skupini niso bile podane informacije v zvezi z dimenzijami korporativnega ugleda, v ostalih petih skupinah pa je bil opis podjetja pripravljen tako, da je vseboval pozitivno informacijo o posamezni dimenziji korporativnega ugleda, kar pomeni, da je bil raziskovalni načrt eno-faktorski s šestimi skupinami udeležencev. Nadaljujte z branjem ...

Datoteka: “Warmth and competence matter!: but how do they come about? Prispevek na konferenci (AMA Winter Academic Conference, 2020)”

Predogled

Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.

Format:
HTML
Preverjanje kakovosti:
Pri pregledu datoteke je prišlo do napake
  • Download error
  • Connection error: HTTPSConnectionPool(host='plus.si.cobiss.net', port=443): Max retries exceeded with url: /opac7/bib/25588710 (Caused by ProxyError('Cannot connect to proxy.', error('Tunnel connection failed: 502 Host not found',)))
  • Zadnji pregled: 06/12/2025
Naslov URL https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/25588710
Datum posodobitve Ni podatka
Scraper url Ni podatka
Scraped Ni podatka