Eksperiment o korporativnem ugledu, porabniških stereotipih in zaupanju, 2019

Raziskava je bila izvedena v okviru mednarodnega raziskovalnega projekta "Spremljanje preferenc potrošnikov skozi potrošniške stereotipe", katerega namen je proučiti, kako različne vrste porabniških stereotipov v zvezi z blagovnimi znamkami (država izvora, tipični kupci znamke, znamka sama) vplivajo na nakupno vedenje porabnikov. Stereotipe, skladno z modelom vsebine stereotipov (angl. Stereotype content model) opredelimo kot zaznave topline in kompetentnosti objekta (znamke, kupca, države). Ta eksperiment se osredotoča na porabniške stereotipe v zvezi s korporativno blagovno znamko in poskuša odgovoriti na vprašanje, kako dimenzije korporativnega ugleda (naravnanost k odjemalcem, dober delodajalec, družbeno in okoljsko odgovorno podjetje, kakovost izdelkov in storitev ter finančno močno in zanesljivo podjetje) vplivajo na zaznave topline oziroma kompetentnosti. Poleg tega pa je cilj raziskave tudi preveriti, kako zaznave topline in kompetentnosti prenašajo (mediacija) vplive dimenzij korporativnega ugleda na zaupanje porabnika do korporativne znamke. Za potrebe preverjanja konceptualnega modela je bil oblikovan eksperiment, pri katerem so raziskovalci manipulirali informacije v predstavitvi namišljenega telekomunikacijskega podjetja. Manipulacija informacij se je nanašala na posamezne dimenzije korporativnega ugleda. Kontrolni skupini niso bile podane informacije v zvezi z dimenzijami korporativnega ugleda, v ostalih petih skupinah pa je bil opis podjetja pripravljen tako, da je vseboval pozitivno informacijo o posamezni dimenziji korporativnega ugleda, kar pomeni, da je bil raziskovalni načrt eno-faktorski s šestimi skupinami udeležencev. Nadaljujte z branjem ...

Datoteka: “Experiment about corporate reputation, consumer stereotypes and trust, 2019 [Podatkovna datoteka]”

Predogled

Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.

Format:
TXT
Odprtost:
Razlog: Zbirka vsebuje datoteke formata None, kar zadošča za oceno 0
★★★★★  Povezani podatki - vsebujejo URI in povezave na druge podatke (npr. RDF)
★★★★☆  Povezljivi podatki - vsebujejo naslove URI (npr. RDF)
★★★☆☆  Strukturirani podatki v odprtem formatu (npr. CSV)
★★☆☆☆  Strukturirani podatki vendar v lastniškem formatu (npr. Excel)
★☆☆☆☆  Nestrukturirani podatki (npr. PDF)
Ocena posodobljena: 05/12/2025
Preverjanje kakovosti:
Pri pregledu datoteke je prišlo do napake
  • Download error
  • Server reported status error: 502 Connection reset by peer
  • Zadnji pregled: 05/12/2025
Naslov URL http://www.adp.fdv.uni-lj.si/podatki/ekupsz19/ekupsz19_p1_en_v1_r3.txt
Datum posodobitve Ni podatka
Scraper url Ni podatka
Scraped Ni podatka