IME OBJAVITELJA:
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA DRUŽBENE VEDE
DATUM (sistemski):
05. 12. 2025
0 ogledov
0
Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19, 2021
Raziskava se osredotoča na potek pouka matematike in slovenščine ter socialno-čustveno odzivanje učencev v času drugega prehoda vseh slovenskih osnovnih šol na izobraževanje na daljavo zaradi
epidemije covid-19. Raziskovalno skupino so zanimali prevladujoči načini pouka na daljavo skozi perspektivo učencev v 6. in v 9. razredu. Raziskali so nekatere osebnostne značilnosti in veščine učencev, relevantnih za obvladovanje izzivov
epidemije: psihološko odpornost (rezilientnost), veščine samouravnavanja ter samoučinkovitost učencev. Raziskali so tudi, kakšni so bili socialno-čustveni odzivi učencev, kako so zaznavali oporo s strani staršev, vrstnikov in učiteljev,
ter nekatere dimenzije njihovega življenjskega sloga v tem obdobju. Nadaljujte z branjem ...
Datoteka: “IND21 - Vprašalnik »Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19« [Vprašalnik]”
Predogled
Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.
| Format: |
PDF
|
| Preverjanje kakovosti: |
Pri pregledu datoteke je prišlo do napake
|
| Naslov URL | http://www.adp.fdv.uni-lj.si/podatki/ind21/ind21_vp1_sl_v1_r1.pdf |
| Datum posodobitve | Ni podatka |
| Scraper url | Ni podatka |
| Scraped | Ni podatka |