Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19, 2021

Raziskava se osredotoča na potek pouka matematike in slovenščine ter socialno-čustveno odzivanje učencev v času drugega prehoda vseh slovenskih osnovnih šol na izobraževanje na daljavo zaradi epidemije covid-19. Raziskovalno skupino so zanimali prevladujoči načini pouka na daljavo skozi perspektivo učencev v 6. in v 9. razredu. Raziskali so nekatere osebnostne značilnosti in veščine učencev, relevantnih za obvladovanje izzivov epidemije: psihološko odpornost (rezilientnost), veščine samouravnavanja ter samoučinkovitost učencev. Raziskali so tudi, kakšni so bili socialno-čustveni odzivi učencev, kako so zaznavali oporo s strani staršev, vrstnikov in učiteljev, ter nekatere dimenzije njihovega življenjskega sloga v tem obdobju. Nadaljujte z branjem ...

Datoteka: “IND21 - Vprašalnik »Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19« [Vprašalnik]”

Predogled

Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.

Format:
PDF
Preverjanje kakovosti:
Pri pregledu datoteke je prišlo do napake
  • Download error
  • Server reported status error: 502 Connection reset by peer
  • Zadnji pregled: 05/12/2025
Naslov URL http://www.adp.fdv.uni-lj.si/podatki/ind21/ind21_vp1_sl_v1_r1.pdf
Datum posodobitve Ni podatka
Scraper url Ni podatka
Scraped Ni podatka