Vpliv organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost poslovanja v turških podjetjih, 2009

Namen raziskave je bil predstaviti in preizkusiti model izboljšanja inovativnosti na temelju vpliva kulture organizacijskega učenja. Koncept kulture organizacijskega učenja je bil predstavljen in definiran kot skupek norm in vrednot o delovanju organizacije ( , , , , ). Te norme in vrednote naj bi podpirale sistematične, poglobljene pristope, ki stremijo k doseganju višje stopnje organizacijskega učenja. Elementi procesa organizacijskega učenja, ki so bili uporabljeni, so pridobivanje informacij, interpretacija informacij ter vedenjske in kognitivne spremembe. Znotraj teoretičnega okvira konkurenčnih vrednot kultura organizacijskega učenja pokriva nekatere vidike vseh štirih različnih tipov kultur: timske, razvojne, hierarhične in racionalne. Konstrukta, ki sestavljata inovativnost, sta inovativna kultura in inovacije, ki jih sestavljajo tehnične (v proizvodih in storitvah) in administrativne (v procesih). Uporabljeni so bili podatki, pridobljeni od 112 turških podjetij, ki zaposlujejo več kot 50 ljudi. Vpliv kulture organizacijskega učenja je bil empirično preverjen z uporabo linearnega strukturnega modeliranja. Nadaljujte z branjem ...

Datoteka: “Izvorni metapodatki”

Predogled

Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.

Format:
HTML
Preverjanje kakovosti:
  • Zaznani format: HTML
  • Zadnji pregled: 21/04/2025
  • Povezava preusmeri na: https://www.adp.fdv.uni-lj.si/raziskave/inovtr09/
Naslov URL https://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/inovtr09
Datum posodobitve Ni podatka
Scraper url Ni podatka
Scraped Ni podatka