Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019

Namen raziskave je bil razviti pripomočke za ugotavljanje razlik med učenci v znanju o strategijah, ki jih uporabljajo pri individualnem učenju in o njihovi dejanski uporabi. Cilj pilotne raziskave je bil prirediti in/ali razviti instrumente za merjenje individualnih značilnosti učencev pri samoregulaciji učenja. Preverjalo se je instrumente za ugotavljanje kognitivnih, metakognitivnih in čustveno-motivacijski procesov, ki sestavljajo samoregulacijo. V raziskavi so sodelovali slovenski učenci, ki so v šolskem letu 2018/2019 obiskovali 9. razred osnovne šole. Uporabljen je bil preveden in prirejen vprašalnik »Children’s Perceived use of Self-Regulated Learning Inventory« (CP-SRLI; Vandevelde, Van Keer in Rosseel, 2013), ki učence sprašuje o uporabi različnih strategij pri delu za šolo. Slovenska verzija vprašalnika uporabljena za ta pilot je vključevala 15 lestvic z devetih področij. V tem delu so sodelovali vsi udeleženci pilotne študije. Razvita sta bila še dva pripomočka za merjenje metakognitivnega znanja v e-učnem okolju. Prvi pripomoček vključuje vprašanje odprtega tipa o tem, kako naj bi se učili, če bi hoteli čim bolje znati snov (e-učna enota). Drugi pripomoček je vprašalnik zaprtega tipa, ki učence sprašuje o učinkovitosti osmih ponujenih kognitivnih strategij pri učenju iz e-gradiv (5-stopenjska lestvica). Na vsakega od pripomočkov je odgovarjala polovica udeležencev pilotne raziskave. Pilotna raziskava je nastala v okviru projekta »Učinkovitost različnih vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja«, pri čemer je v nadaljevanju sledila tudi izvedba glavne raziskave (ADP - IDNo: IRSUG20) z uporabo razvitih instrumentov. Za pravilno razumevanje vprašalnikov in interpretacijo podatkov predlagamo, da si med spremnimi gradivi pogledate dokumenta: 1) Opis spremenljivk v bazi podatkov in 2) Navodila za testatorje. Nadaljujte z branjem ...

Datoteka: “Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019: Pilotna raziskava. Vprašalnik A [Podatkovna datoteka]”

Predogled

Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.

Format:
TXT
Odprtost:
Razlog: Zbirka vsebuje datoteke formata None, kar zadošča za oceno 0
★★★★★  Povezani podatki - vsebujejo URI in povezave na druge podatke (npr. RDF)
★★★★☆  Povezljivi podatki - vsebujejo naslove URI (npr. RDF)
★★★☆☆  Strukturirani podatki v odprtem formatu (npr. CSV)
★★☆☆☆  Strukturirani podatki vendar v lastniškem formatu (npr. Excel)
★☆☆☆☆  Nestrukturirani podatki (npr. PDF)
Ocena posodobljena: 05/12/2025
Preverjanje kakovosti:
Pri pregledu datoteke je prišlo do napake
  • Download error
  • Server reported status error: 502 Connection reset by peer
  • Zadnji pregled: 05/12/2025
Naslov URL http://www.adp.fdv.uni-lj.si/podatki/irsup19/irsup19_p1_sl_v2_r1.txt
Datum posodobitve Ni podatka
Scraper url Ni podatka
Scraped Ni podatka