IME OBJAVITELJA:
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA DRUŽBENE VEDE
DATUM (sistemski):
05. 12. 2025
0 ogledov
0
Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019
Namen raziskave je bil razviti pripomočke za ugotavljanje razlik med učenci v znanju o strategijah, ki jih uporabljajo pri individualnem učenju in o njihovi dejanski uporabi.
Cilj pilotne raziskave je bil prirediti in/ali razviti instrumente za merjenje individualnih značilnosti učencev pri samoregulaciji učenja. Preverjalo se je instrumente za ugotavljanje kognitivnih,
metakognitivnih in čustveno-motivacijski procesov, ki sestavljajo samoregulacijo. V raziskavi so sodelovali slovenski učenci, ki so v šolskem letu 2018/2019 obiskovali 9. razred osnovne šole.
Uporabljen je bil preveden in prirejen vprašalnik »Children’s Perceived use of Self-Regulated Learning Inventory« (CP-SRLI; Vandevelde, Van Keer in Rosseel, 2013), ki učence sprašuje o uporabi različnih
strategij pri delu za šolo. Slovenska verzija vprašalnika uporabljena za ta pilot je vključevala 15 lestvic z devetih področij. V tem delu so sodelovali vsi udeleženci pilotne študije. Razvita sta bila še dva pripomočka
za merjenje metakognitivnega znanja v e-učnem okolju. Prvi pripomoček vključuje vprašanje odprtega tipa o tem, kako naj bi se učili, če bi hoteli čim bolje znati snov (e-učna enota). Drugi pripomoček je vprašalnik
zaprtega tipa, ki učence sprašuje o učinkovitosti osmih ponujenih kognitivnih strategij pri učenju iz e-gradiv (5-stopenjska lestvica). Na vsakega od pripomočkov je odgovarjala polovica udeležencev pilotne raziskave.
Pilotna raziskava je nastala v okviru projekta »Učinkovitost različnih vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja«, pri čemer je v nadaljevanju sledila tudi izvedba glavne raziskave (ADP - IDNo: IRSUG20) z uporabo
razvitih instrumentov. Za pravilno razumevanje vprašalnikov in interpretacijo podatkov predlagamo, da si med spremnimi gradivi pogledate dokumenta: 1) Opis spremenljivk v bazi podatkov in 2) Navodila za testatorje. Nadaljujte z branjem ...
Datoteka: “Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij”
Predogled
Predogled je na voljo le za datoteke CSV, XML, XLS, XLSX, JSON, GEOJSON, slike (PNG, JPG, GIF) ter prosto besedilo.
| Format: |
HTML
|
| Preverjanje kakovosti: |
|
| Naslov URL | https://plus.cobiss.net/cobiss/si/sl/bib/43889923 |
| Datum posodobitve | Ni podatka |
| Scraper url | Ni podatka |
| Scraped | Ni podatka |