IME OBJAVITELJA:
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA DRUŽBENE VEDE
DATUM (sistemski):
05. 12. 2025
0 ogledov
0
Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019
Namen raziskave je bil razviti pripomočke za ugotavljanje razlik med učenci v znanju o strategijah, ki jih uporabljajo pri individualnem učenju in o njihovi dejanski uporabi.
Cilj pilotne raziskave je bil prirediti in/ali razviti instrumente za merjenje individualnih značilnosti učencev pri samoregulaciji učenja. Preverjalo se je instrumente za ugotavljanje kognitivnih,
metakognitivnih in čustveno-motivacijski procesov, ki sestavljajo samoregulacijo. V raziskavi so sodelovali slovenski učenci, ki so v šolskem letu 2018/2019 obiskovali 9. razred osnovne šole.
Uporabljen je bil preveden in prirejen vprašalnik »Children’s Perceived use of Self-Regulated Learning Inventory« (CP-SRLI; Vandevelde, Van Keer in Rosseel, 2013), ki učence sprašuje o uporabi različnih
strategij pri delu za šolo. Slovenska verzija vprašalnika uporabljena za ta pilot je vključevala 15 lestvic z devetih področij. V tem delu so sodelovali vsi udeleženci pilotne študije. Razvita sta bila še dva pripomočka
za merjenje metakognitivnega znanja v e-učnem okolju. Prvi pripomoček vključuje vprašanje odprtega tipa o tem, kako naj bi se učili, če bi hoteli čim bolje znati snov (e-učna enota). Drugi pripomoček je vprašalnik
zaprtega tipa, ki učence sprašuje o učinkovitosti osmih ponujenih kognitivnih strategij pri učenju iz e-gradiv (5-stopenjska lestvica). Na vsakega od pripomočkov je odgovarjala polovica udeležencev pilotne raziskave.
Pilotna raziskava je nastala v okviru projekta »Učinkovitost različnih vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja«, pri čemer je v nadaljevanju sledila tudi izvedba glavne raziskave (ADP - IDNo: IRSUG20) z uporabo
razvitih instrumentov. Za pravilno razumevanje vprašalnikov in interpretacijo podatkov predlagamo, da si med spremnimi gradivi pogledate dokumenta: 1) Opis spremenljivk v bazi podatkov in 2) Navodila za testatorje. Nadaljujte z branjem ...
Podatkovni viri (2)
Dodatne povezave (11)
pdf
IRSUP19 - Vprašalniki o učenju za devetošolce. Oblika A: zaprti tip. Pilotna raziskava [Vprašalnik]
pdf
IRSUP19 - Vprašalniki o učenju za devetošolce. Oblika B: odprti tip. Pilotna raziskava [Vprašalnik]
pdf
IRSUP19 - Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019: Pilotna raziskava. OPIS SPREMENLJIVK V BAZI PODATKOV [Ostalo gradivo]
pdf
IRSUP19 - Validacija vprašalnikov. NAVODILA ZA TESTATORJE [Ostalo gradivo]
pdf
IRSUP19 - OBVEŠČENO SOGLASJE K SODELOVANJU V RAZISKAVI [Ostalo gradivo]
pdf
IRSUP19 - Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019: Pilotna raziskava. Informacijsko pismo ravnateljem [Ostalo gradivo]
XML
Zapis zunanjega zajema
Dodatne informacije
| Dodano na OPSI | 11. 06. 2024 |
|---|---|
| Posodobljeno na OPSI | 17. 02. 2025 |
| Ključne besede | DOSEŽEK, MOTIVACIJA, STRATEGIJA, UČENJE, kognitivne strategije, metakognitivne strategije, metakognitivno znanje, motivacija, motivacijske strategije, samoregulacija učenja, učenec, učni dosežki, ŠOLA, šola |
| Področje | Izobraževanje, kultura in šport |
| Jezik podatkovne zbirke | Slovenščina |
| Dostopnost podatkov | Na voljo je spletni vpogled v podatke |
| Licenca, pod katero je objavljena zbirka odprtih podatkov | Posebni pogoji ponovne uporabe |
| Posebni pogoji glede ponovne uporabe podatkov | Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika. Arhiv družboslovnih podatkov Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv. Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil. Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv. |
| Posebni pogoji glede cene ponovne uporabe podatkov | Ni podatka |
| Pravna podlaga - brez SOP številke | Ni podatka |
| Pravna podlaga - SOP številka | Ni podatka |
| Pravna podlaga - nazivi | Ni podatka |
| URL zunanjega zajema | https://www.adp.fdv.uni-lj.si/media/raziskave/opisi/ |
| Datum zunanjega zajema | 17/02/2025 00:02 |
| Datum metapodatkov | Ni podatka |
| GUID zunanjega zajema | irsup19 |
| Geografsko območje | Ljubljana, Dob pri Domžalah, Domžale, Dornberk, Ihan, Komen, Medvode, Radovljica, Smlednik, Škofja Loka, Zgornje Gorje |
Komentarji (0)