Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019

Namen raziskave je bil razviti pripomočke za ugotavljanje razlik med učenci v znanju o strategijah, ki jih uporabljajo pri individualnem učenju in o njihovi dejanski uporabi. Cilj pilotne raziskave je bil prirediti in/ali razviti instrumente za merjenje individualnih značilnosti učencev pri samoregulaciji učenja. Preverjalo se je instrumente za ugotavljanje kognitivnih, metakognitivnih in čustveno-motivacijski procesov, ki sestavljajo samoregulacijo. V raziskavi so sodelovali slovenski učenci, ki so v šolskem letu 2018/2019 obiskovali 9. razred osnovne šole. Uporabljen je bil preveden in prirejen vprašalnik »Children’s Perceived use of Self-Regulated Learning Inventory« (CP-SRLI; Vandevelde, Van Keer in Rosseel, 2013), ki učence sprašuje o uporabi različnih strategij pri delu za šolo. Slovenska verzija vprašalnika uporabljena za ta pilot je vključevala 15 lestvic z devetih področij. V tem delu so sodelovali vsi udeleženci pilotne študije. Razvita sta bila še dva pripomočka za merjenje metakognitivnega znanja v e-učnem okolju. Prvi pripomoček vključuje vprašanje odprtega tipa o tem, kako naj bi se učili, če bi hoteli čim bolje znati snov (e-učna enota). Drugi pripomoček je vprašalnik zaprtega tipa, ki učence sprašuje o učinkovitosti osmih ponujenih kognitivnih strategij pri učenju iz e-gradiv (5-stopenjska lestvica). Na vsakega od pripomočkov je odgovarjala polovica udeležencev pilotne raziskave. Pilotna raziskava je nastala v okviru projekta »Učinkovitost različnih vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja«, pri čemer je v nadaljevanju sledila tudi izvedba glavne raziskave (ADP - IDNo: IRSUG20) z uporabo razvitih instrumentov. Za pravilno razumevanje vprašalnikov in interpretacijo podatkov predlagamo, da si med spremnimi gradivi pogledate dokumenta: 1) Opis spremenljivk v bazi podatkov in 2) Navodila za testatorje. Nadaljujte z branjem ...

Podatkovni viri (2)

txt
Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019: Pilotna raziskava. Vprašalnik A [Podatkovna datoteka]
txt
Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019: Pilotna raziskava. Vprašalnik B [Podatkovna datoteka]

Dodatne povezave (11)

pdf
IRSUP19 - Vprašalniki o učenju za devetošolce. Oblika A: zaprti tip. Pilotna raziskava [Vprašalnik]
pdf
IRSUP19 - Vprašalniki o učenju za devetošolce. Oblika B: odprti tip. Pilotna raziskava [Vprašalnik]
pdf
IRSUP19 - Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019: Pilotna raziskava. OPIS SPREMENLJIVK V BAZI PODATKOV [Ostalo gradivo]
pdf
IRSUP19 - Validacija vprašalnikov. NAVODILA ZA TESTATORJE [Ostalo gradivo]
pdf
IRSUP19 - OBVEŠČENO SOGLASJE K SODELOVANJU V RAZISKAVI [Ostalo gradivo]
pdf
IRSUP19 - Preverjanje instrumentov za ugotavljanje individualnih razlik pri samoregulaciji učenja, 2019: Pilotna raziskava. Informacijsko pismo ravnateljem [Ostalo gradivo]
html
Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij
html
Slovenian Validation of the Children's Perceived Use of Self-Regulated Learning Inventory
html
Kako do podatkov ADP
html
Izvorni metapodatki
XML
Zapis zunanjega zajema

Dodatne informacije

Dodano na OPSI 11. 06. 2024
Posodobljeno na OPSI 17. 02. 2025
Ključne besede DOSEŽEK, MOTIVACIJA, STRATEGIJA, UČENJE, kognitivne strategije, metakognitivne strategije, metakognitivno znanje, motivacija, motivacijske strategije, samoregulacija učenja, učenec, učni dosežki, ŠOLA, šola
Področje Izobraževanje, kultura in šport
Jezik podatkovne zbirke Slovenščina
Dostopnost podatkov Na voljo je spletni vpogled v podatke
Licenca, pod katero je objavljena zbirka odprtih podatkov Posebni pogoji ponovne uporabe
Posebni pogoji glede ponovne uporabe podatkov Podatki se izročajo izključno za izobraževalne in raziskovalne namene. Na voljo so pod mednarodno licenco Creative Commons Priznanje avtorstva + Nekomercialno 4.0. Arhiv izroča podatke uporabnikom samo za namen, ki ga posebej opredelijo, ob zagotovitvi spoštovanja profesionalnih etičnih kodeksov. Uporabnik se posebej zaveže, da bo skrbel za tajnost podatkov in opravljal analize brez poskusov identifikacije posameznika. Arhiv družboslovnih podatkov Pri objavah, ki bi sledile na podlagi podatkov, je potrebno polno citirati avtorja in Arhiv. Vsak uporabnik je dolžan opozoriti na morebitne pomanjkljivosti gradiva in poslati Arhivu 2 kopiji nastalih besedil. Uporabnik naj pred uporabo pozorno prebere spremljajočo dokumentacijo in se v primeru nejasnosti obrne na avtorje raziskave ali Arhiv.
Posebni pogoji glede cene ponovne uporabe podatkov Ni podatka
Pravna podlaga - brez SOP številke Ni podatka
Pravna podlaga - SOP številka Ni podatka
Pravna podlaga - nazivi Ni podatka
URL zunanjega zajema https://www.adp.fdv.uni-lj.si/media/raziskave/opisi/
Datum zunanjega zajema 17/02/2025 00:02
Datum metapodatkov Ni podatka
GUID zunanjega zajema irsup19
Geografsko območje Ljubljana, Dob pri Domžalah, Domžale, Dornberk, Ihan, Komen, Medvode, Radovljica, Smlednik, Škofja Loka, Zgornje Gorje

Komentarji (0)

Dodaj komentar

Da preprečimo neželene komentarje, vas prosimo, da izpolnete obrazec ReCAPTCHA s tem, da obkljukate prikazano polje.